От 15 души, обслужващи кмета, поне един да знае разликата между антрефиле и контра филе
Обслужването на кмета на Пловдив е специална работа и затова се предполага, че не може да се върши от сульо и пульо. Ако приемем, че е вид стока, която трябва да се презентира добре на пазара, свършеното от "специалните“ хора досега е грандиозен провал.
Още в началото на мандата беше ясно, че тази специална работа е издънена преди да е започнала. Тогава от пропагандния отдел обвиниха Plovdiv24.bg, че публикувал антрефилета. Искаха да ни кажат, че пиарите на общината не са хванати от гората, а напротив - дори знаят какво е антрефиле. Е, не знаеха, разбира се, просто го бяха объркали с контра филе.
Оттогава не направиха нищо за себе си, както и за кмета. Продължават да ни го представят като захарен памук – лапнеш нещо, глътнеш нищо. Достатъчно е да прочетете общинските прессъобщения и всичко свързано с имиджа на институцията. Или
Здравко Димитров е достатъчно търпелив, или не му пука, че го правят опасен за самия себе си.
Само че вижте няколко цифри от предложението за нова структура на общината.
Отдел "Комуникация и маркетинг" - 6 човека, отдел "Канцелария на кмета и протокол" - 9 човека. Това са хората, които реално обслужват кмета. И вече година и половина произвеждат и продават захарен памук. Общо 15 и нито един не прави разлика между антрефиле и контра филе. В дирекция "Социална политика", която обслужва над 2000 граждани, работят също 15.
15 обслужват един и 15 обслужват 2000.
Здравко Димитров би трябвало да се чувства като римски император, а работата на "специалните“ му хора е като за селски пъдар. Налага се драстична промяна на структурата, но едва ли на някой в общината изобщо му пука.